Sov gott



Min måndag har varit lite si och sådär. Mycket på en och samma gång som har kommit. Det är inga direkt dåliga nyheter, men man påverkas av det endå. Jag som är väldigt väldigt svag och känslig bryter lätt ihop för grejer. Det är jobbigt, men så är det bara. Jag är både ledsen och glad på samma gång, det går inte och förklara helt enkelt.
Man inser ibland inte vad man har, förrens det kanske en dag bara försvinner eller skall försvinna. Jag hatar det, men så är det ibland antar jag.. Men bara att hålla uppe huvudet och ta det! Det är vid sådana här tillfällen man inser så mycket, både bra och dåligt.

Jag känner att jag mer än någonsin önskar att jag inte hade skola för tillfället och bara kunde umgås med mina vänner, familj och pojkvän och njuta av livet för ett litet tag... Det behöver jag just nu. Men tyvärr, så får jag stå ut tills lovet. Det är inte långt kvar, men tillräckligt långt tills jag ger upp!  Jag uppskattar dom verkligen och att de finns där för mig. Jag helt enkelt älskar dom!

Nu skall jag krypa ner i min säng och kolla på Scrubs och How I met your mother tills jag somnar förhoppningvis. Blev otroligt pigg nu!
Jag är nervös inför svinissprutan imorgon, önska mig lycka till.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0