Itswednes....

Jag har precis ätit mat. Första riktiga måltiden på två dagar ungefär. Annars har jag gått runt och ätit antingen cornflakes, macka eller apelsin. Jag har inte orkat äta någonting, men idag kände jag att det var dags att testa. Jag lagade middag själv! Det fick bli potatismos med korv och sallad! =) Jag kan inte äta någonting utan sallad längre. Har blivit en vana. Det smakade bra ifall.

Zarah och Steph är också här. Trevligt med lite sällskap måste jag säga! =) Dom sitter och kollar på So you think you can dance och jag sitter och bloggar.. Jag är pigg så lär bli en sen kväll idag också.. Jobbigt! Men ingen skola veckan ut skulle jag kunna tro att det blir för mig. Frisk skall jag först och främst bli innan jag sätter min fot ute. Men jag mår genast bättre efter att ha tagit tabletter mot huvudvärken och halstabletter.

Jag vill och skall vara frisk tills på fredag!! =) Ha en toppen kväll. Latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0