Ingen rubrik.

Nu har jag pluggat klart och det känns skönt! Som ni förstår så måste jag sitta och plugga någongång under dagen och speciellt på helger om jag är medveten om att jag har prov som skall göras i veckan. Annars får jag sådan ångest senare mot kvällen och det är inte alls kul. Konstigt, men sådan är jag! Hehe.
När jag känner att jag är nöjd, det är då jag har gott samvete och kan lägga undan böckerna.

Min farbror och kusin är här just nu. Jag orkar dock inte gå och hälsa. Lat som jag är, hehe. Men jag trivs så bra just nu! Sitter i min säng med datorn i knät och lyssnar på massa bra musik. =)

Undra vad jag skall hitta på ikväll! Får kolla med dom andra vad dom vill göra också! Pussar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0