Filmkväll allbymyself.

Var och mötte upp Samah & Alexandra innan och sedan gick vi och hyrde film. Hehe! Skönt och ha ha det klart. Jag skall strax hoppa in i duschen så fort Cely skickat över några grejer till låten. Fast måste nog låta det skickas över av sig själv, för jag måste vara klar strax innan sju för då börjar Två och en halv män.. Jag har längtat hela dagen tills dess! =) Jag får till och med se fyra avsnitt idag.. Jag är överklycklig!
Efter tio tiden så blir det filmkväll med mig själv. Sköntskönt.

Imorgon skall jag ta svinis sprutan.. Jag vet inte om jag vågar, är ju verkligen äckligt rädd för sprutor.. Hoppas det går bra! =) Håll tummarna för mig hörrni! Talk to you latero. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0