El Clásico.

Nu är jag hemma! Jag har precis lagat mat och kollar på Tv just nu.
Jag skall spendera min eftermiddag/kväll i sängen och kolla på Tv. Filmen Ensam Hemma börjar om en stund. Jag älskar dom filmerna, dom är så sjukt bra och roliga! Påminner mig om julen! =)
Sedan ikväll är det dags för El Clásico!! =)

Mamma kom hem för en liten stund sedan efter att ha varit borta hela helgen. Hon har nog varit borta varje helg nu i snart en månad. Men det förtjänar hon mer än någonsin! Hon hade även varit på en shoppingrunda och köpt skor till mig, Zarah och Samah. Jäkligt snygga var dom!

Jag funderar och har funderat. Vissa saker är bara så svåra och man vet inte riktigt vad man skall göra. Men när en sak påverkar en så mycket, så är det nog dags och göra någonting åt saken också.. Det svåra är bara att bestämma sig.. Vill man lämna det hela eller inte?

Hoppas ni haft en toppen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0