Dreams

Det finns så mycket jag vill göra i mitt liv har jag upptäckt. Alldeles för mycket och jag har så stora drömmar så det inte är sant. Drömmar jag själv bara vet om och saker jag skall uppfylla. Jag är endast 15 år men känner att jag redan gått igenom rätt så mycket i mitt liv. Både bra och dåliga saker, men det är något alla har gjort antar jag. Men jag är så glad att jag redan hunnit med och göra så mycket redan vid min ålder. Jag har gjort saker jag aldrig trott att jag skulle få göra eller överhuvudtaget ens få vara med om, men jag har vågat tro på mig själv och även utvecklats.

Jag var bara tvungen att få det ur mig.. Jag har haft en bra kväll med tjejerna! Hoppas att ni också haft en bra kväll! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0