20.30

Jag sitter här och funderar lite om allt möjligt. Som vanligt med andra ord, jag tror att jag är expert på att tänka eller något. Jag har väldigt mycket tankar ifall, ibland alldeles för många. Jag undrar vart allt kommer ifrån ibland. Hehe.

Jag vill ha helg just nu känner jag för. Vill att denna helgen skall bli bra och rolig! =) Är sugen på att hitta på något som man inte brukar göra alls. Men det lär bli samma sak som man alltid gör samma helg.. Inget fel på det på så vis, men något nytt är ju aldrig fel.

Min kväll skall nu spenderas framför Tvn och kolla på Efterlyst tills det är dags för och kolla på film senare! =)

Kommentarer
Postat av: Alux

Yes Donken, denna helgen ska bli skitrolig! Det ska vi fan ordna ;)

2009-11-25 @ 22:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0