091127

Hej allihopa!

Förlåt för all dålig uppdatering igår, men jag var med min älskling hela dagen igår, så det fick bli en bloggfri dag!

Nu är jag ifall hemma. Det händer inte så mycket, jag skall strax hoppa in i duschen och duscha kroppen innan det är dags att börja fixa sig. Jag har inga planer direkt för kvällen, tar det la som det kommer. Jag, Zarah och Steph skall ifall umgås hos Zarah... Vi börjar med kvällen där och sedan får vi se vad som händer. Var längesedan det bara var vi tre ihop. Jag hoppas även på att vi skall dricka lite och ha det så roligt som vi brukar! =) En lyckad kväll hoppas jag på med andra ord..

Hörs innan jag sticker iväg. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0