091123

Redan den 23e idag. Tycker det har gått fort, men endå inte. Hmm, konstigt är det.

Måndag idag ifall och dagen har varit allt annat förutom roligt. Jobbigt och keligt har det varit och så har jag varit så jäkla trött verkligen. Somnade inte förrens vid två tiden inatt ungefär.. Men jag kämpade mig igenom dagen endå. När jag slutade vid halv tre, så gick jag & Haris till Matteverkstan. Mucho bra tycker jag allt! Jag har lovat mina föräldrar och lärare att gå dit någongång och testa. Hur jag tyckte det var.. Inte alls som jag trodde! Det var ju inte så farligt.. hehe. =)

Tänkte äta mat nu innan jag dör här.. Sedan skall jag upp och hyra filmer. Jag är jättefilm sugen just nu.
Jag har ett prov denna veckan, inte så farligt. Tänkte ta och plugga imorgon, eftersom jag inte tog med mej böckerna hem idag... ( DÅLIGT! ) och efter det blir det övernattning hos min Babe! =)

Hörs kanske senare! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0