091122

Hej bloggen!

Vilken lyckad helg det har varit. Jag är jättenöjd och glad, trots att det är söndag. Hehe!
Igår kväll spenderade jag kvällen och natten med min älskade pojkvän. Vi kollade på film och myste bara! =)
Vi vaknade upp vid tre tiden idag och har tillbringat dagen med att bara vara med varandra.. Att mysa är lite underskattat tycker jag allt. Hehe! Men en riktigt bra lördag o söndag har jag ifall haft.

Jag kom inte hem för så länge sedan, har ifall fått i mig lite mat. Min mp3 har på något konstigt sätt gått sönder, så jag har tagit över min älsklings Ipod. Så jag tänkte rensa låtarna han har och sätta in nya låtar.
Sedan blir det film och sängen tills jag somnar..

Hoppas ni haft en bra helg! Pussar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0