091121

Hej bloggen! Dagen igår gick så fort, så jag hann tyvärr inte blogga efter skolan.
Men jag tänker inte berätta om gårdagen, jag hade en jättetrevlig kväll kan jag ju säga tills jag ringde min brosha och han kom och hämtade mig. Usch, man blir så besviken på vissa människor ibland bara.

Kom i säng vid ungefär ett tiden men jag lyckades inte somna förrens vid fyra på morgonen. Det var otroligt kämpigt, men jag klarade mig tillslut.. Inte en droppe alkohol på ett litet tag och jag menar det faktist. Det är inte värt ett skit..

Jag vaknade vid elva efter att ha sovit i sju timmar.. Jag är inte trött, men fy vad jag mår dåligt.. Jag skall försöka få i mig lite cola nu innan jag dör här.. haha! Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0