091120

Hej bloggen!

Idag är det fredag och dagen har varit jättebra än så länge. I morse så hade klassen Studieplanering och efter det hade vi dubbeltimma i SO. Vi fick då arbeta fritt och jag satt i cafet och gjorde klart min rapport ifrån temadagen. Sedan fikade jag & Cely medans vi talade med Moa. Efter det gick jag & Cely till Biblioteket och träffade på Amanda och Madde. Vi satt och pratade tills jag kände att jag lika bra kunde göra min avslutning till rapporten. Så jag satte mig och gjorde det och nu är jag klar med alla tre rapporter som skall in v.50. Långt kvar tills dess, men skönt och ha det klart nu, så behöver jag inte oroa mig för det!

Jag sitter hemma just nu. Har håltimma i tre timmar och sedan är det dags för ett matteprov när jag går tillbaka till skolan. Efter provet är det bara engelska och musik kvar på schemat. Jätteskönt! :)

Jag är otroligt glad idag måste jag säga er och jag hoppas att det håller sig hela dagen. Dock är jag väldigt trött.. jag får se om jag kan lägga mig en stund efter att jag kommit hem ifrån skolan. Talk to you latero. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0