091117

Tisdag idag och dagen har gått så fort! Jag skulle egentligen ha slutat kvart över tre, men sedan ändrade dom det till halv tre och vips som det var så fick vi sluta klockan tolv istället! Vilken tur!! =)

Jag har inte gjort mycket alls sedan jag kom hem. Ingenting faktist. Jag sitter här med Zarah och min lillebror och kollar på Tv. Jag, Zarah och Steph skall göra lite saker och sedan återvänder jag nog hem och lägger mig i min säng! Jag är jättetrött och saknar min älskling så mycket att det inte är skoj längre.. Jag vill ju kunna umgås med honom, men jag får tyvärr vänta. Jag hatar och vänta!

Jag har även gått och blivit rejält förkyld.. Fyfan.. Men humöret uppe endå, jag försöker verkligen.. Tisdag och bra program på Tv!! Hörs latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0