091116

Ännu en skoldag avklarad och dagen har faktist varit bra! Jag kom hem för en stund sedan och gör inte alls mycket. Jag vill träffa min älskling men det går ju inte. Jobbigt nu när jag väl inte har något att plugga på! Trodde jag skulle ha det, men har inget alls nu i veckan som jag vet om förutom att Skola-Arbetsliv rapporten skall in och den är jag klar med och även ett matteprov på fredag. Men jag tränar aldrig inför matteproven, det funkar inte för mig..

Så denna veckan blev nog mycket lugnare än jag trodde & imorgon firar jag och min älskling tre månader!! =) Slutar även tidigare imorgon och på onsdag blir det Gymnasiet.. Ganska skön vecka endå!

Nu skall jag göra något annat, jag vet bara inte vad.. Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0