091115

Jag är nu vaken och har precis lagat middag åt broshan som snart kommer hem från jobbet och sedan åker iväg igen. Det är annars mammas jobb oftast, men eftersom att hon inte är hemma så gjorde jag det idag. Zarah ligger fortfarande och sover och jag är inte alls förvånad..
Efter att jag lagade mat så städade jag undan i köket och vardagsrummet. Jag måste säga att ha en diskmaskin är nog det bästa som finns!! =) Haha!

Eftersom att min babe har blivit sjuk så kan jag inte vara med honom. Vi lyckas alltid bli sjuka efter varandra, så det är lite keligt. Så vi kan tyvärr inte vara med varandra då. Men det är bara och stå ut! Jag skall strax kolla på film. Another Gay Movie heter den och är så fruktansvärt rolig. ( Har sett den förr! ) Man skrattar helt seriöst under HELA filmen..

Ha en bra dag! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Cely

HAHA DEN FILMEN ÄR OTROLIG!

2009-11-15 @ 19:48:53
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0