091114

Jag vaknade upp vid tio tiden.. Jag var så otroligt trött! Men jag har nu tagit farväl och sedan åkte mamma och lillebror till Göteborg och spenderar dagen/natten där och kommer hem imorgon. Så vi är ensamm hemma idag! Lite härligt faktist.
Kändes onödigt och gå och lägga sig när det såg ut som gud-vet-vad i mitt rum och jag skojar inte!! Det såg förjävligt ut så jag tog tag i det och städade hela rummet och min toalett. Hehe! =) Duktigt av mig!

Jag är så jäkla trött fortfarande.. har nog inte fått sova ut. Orkar inte gå och lägga mig bara och så är jag hungrig.. Fan vilka problem jag har! haha... Nej får bli sängen en stund! Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0