091113

Fredagen den 13:e idag.. Scary! Haha, skämt o sido.

Min kväll igår spenderades med tjejerna då det blev snack och middag. Sedan skiljdes vi alla åt och jag mötte upp min älskling och vi gick sedan hemåt. Vi gjorde inte så mycket. Blev tvn och snack tills vi gick och la oss.
Vi vaknade upp vid klockan ett idag så vi har bara myst och varit med varandra. Sedan gick jag till min syster och hennes pojkvän rätt snabbt och sedan till Zarahs lägenhet. Ingen var hemma alls.. Där kommer extra nycklen som jag har in! höhö. Jag gick runt där och kollade kläder och sedan gick jag & Samah till bussen.
Vi var inne på Lindex och handla tights inför ikväll förre det.

Nu sitter jag här hemma och lyssnar musik. Mamma och pappa håller på att packa förfullt. Och jag skall strax kolla kläder innan jag hoppas in i duschen. Sedan blir det att fixa sig och förfest här hemma innan jag och tjejerna skall på party!! =) Är verkligen taggad!!

Ni får ha en super kväll.. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0