091104

Kan börja med att säga att denna dagen har varit jobbig! Jag var varit jäkla trött och så har det bara gått allmänt segt. När jag kom hem från skolan så åt jag och sedan bänkade jag min häck framför Tvn och somnade. Det var så otroligt härligt! Dock var det inte meningen att jag skulle somna, men gjorde det visst endå.. Och nu är jag vaken igen! Trött som vanligt, men jag skall strax sätta igång med att plugga ett par timmar framöver.

Jag tror jag behöver sova ut så otroligt mycket i helgen och det skall bli så otroligt härligt! Två dagar kvar av veckan och jag längtar så otroligt till helgen. Ännu en jobbig dag imorgon. Jag som hatar torsdagar! hehe..

Men jag försöker hålla uppe humöret endå och biljetterna till New Moon är beställda!! =)

Nu skall jag sätta mig ner och plugga! Talk to you latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0