091103

Hej allihopa!

Dagen började med svenska i morse och jag trodde jag skulle dö på plats. Jag var så otroligt trött! Lektionen gick väldigt snabbt och sedan hade vi teknik. Jag har nog inte berättat att jag tycker om det ämnet väldigt mycket nu! Innan var det bara drygt.. väldigt drygt! Sedan har dagen bara flytit på.
Jag sitter hemma just nu och har en lång håltimma och sedan är sista lektionen HK. Går alltid fort och sedan slutar jag för dagen! Skönt!

Vi hade ingen b-språk idag pga att läraren inte var där. Så vi fick bestämma själva vad vi skulle arbeta med. Jag satte mig med biologi boken och pluggade eftersom att jag har prov nästa vecka. Kändes lika bra eftersom att jag inte tror jag kommer att plugga efter skolan om jag skall iväg. Så det får bli imorgon istället! Men ingen ångest här inte, för nu har jag pluggat lite ifall. Hehe!

När jag kom hem hade jag fått nya gymnasiekataloger igen! Det bara rullar in känns det som.. Nu börjar jag bli nervös och jag-vet-inte-vad! Allt går så fort och snart skall jag välja!!

Talk to you latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0