091101

Hej bloggen!

Jag spenderade ju kvällen/natten med min älskade igår. Det var jättemysigt. Vi kollade på film och så.
Var så otroligt härligt och vakna upp med honom i morse. Vi har chillat o kollat på tv bara.

Annars så kom jag till Zarah för en stund sedan. Steph & Edona är här också. Trevligt! =) Jag har precis lagt in mat i ugnen och dom andra kollar på Twilight. Men har tagit en paus för att röka. Jag orkar dock inte kolla på den filmen, den har blivit lite tråkig nu.. Hehe!

Zarah har ifall hyrt en film som jag sedan skall ta hem sedan. Den verkar jättebra. Jag längtar redan, höhö.

Efter tre hela veckor, så börjar skolan imorgon igen. Jag längtar inte alls längre... Vi hörs imorgon! Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0