Yes!

 Nu är den bärbara datorn uppkopplad. Har försökt att få igång filmer som min brors kompis har bränt, men det verkar inte vilka funka, så jag upp tillslut och bestämde mej för att gå och lägga mig. Skall göra det strax efter att jag har bloggat. Mamma fick hem ett paket innan med massa produkter, smink och parfymer som hon hade beställt. Snygga grejer var det! Samah fick ett par jättefina örhängen och jag en ring. Även ett halsband, men jag går inte runt i halsband bara sådär, om det inte är halsband som betyder något för mig. Annars har det varit en lugn kväll med Tv tittande.

Imorgon är det Tjejföreningen som gäller. Ändrad dag, pga att det är en röd dag på torsdag så att det är ändrat tills imorgon. Efter skolan hade jag tänkt och gå hem en snabbis och sedan ta bussen in till Kinna där jag mötts upp av Zarah. Vi hade tänkt och äta glass eller något, om det är fint väder. Sedan skall vi in en sväng hem till henne. Efter det så får jag nog ta bussen till Tjejföreningen och sedan åka buss tillbaka till Zarah, eftersom att jag skall vara med henne imorgon så. Jävla bussar alltså! höhö.

Nej, nu skall jag stänga av datorn och gå lägga mig. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0