What can I do about it? Adiam Dymott !!

I don't care what people say.
Think of me,
and what you will.
I will be there for you.



Jag sitter här och lyssnar på Adiam Dymott & Sophia Somajo. Har gjort klart de saker jag behöver göra och nu har jag kvällen fri. Jag skall bara ta det lugnt, är så seg och trött. Men börjar sakta men säkert att piggna till, har bara druckit massa redbull idag och ätit frukost! Nej nu skall jag fixa lite med mitt hår, det ser så dött ut! Vad skall jag ta mig till med det? Jag vill färga mitt hår rött, men nej.. Och jag vill även färga det blont till P&L. Det var ju planerat att jag skulle färga det blont till sommaren, men jag vågar inte. Jag kommer att tappa mitt långa hår och behöva klippa det. Fan heller, mitt hår är mitt allt! Så jag får nästan nöja mej med att ha svart hår endå. Nej, nu skall jag gå! Pusshej och ikväll är det bra program på tv. *hihi*



Jag älskar denna bilden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0