Vilken trevlig dag!

Hej på er!

Nu är jag hemma. Skönt! Känns som att man aldrig är hemma längre på helgerna, vilket är sant också. hehe! John, Tobbe, Coffe, Samah & Alexandra kom över till Zarah eftersom att de alla skulle ut på Hotellet senare. Var jättetrevligt faktist, hehe. Blev att jag & Steph stannade kvar en lång stund och sedan åkte vi hem. Jag sitter här och skall strax tvätta bort sminket och ta ut mina linser. Sedan blir det mys framför TVn, då en skräckfilm börjar som jag tycker verkar jättebra. Och jag som egentligen hatar att kolla på skräckfilmer ensam. Well, vi får se om jag överlever eller inte. Imorgon är det söndag, det känns så sjukt underbart endå. Sedan har jag en vecka och en halv kvar i skolan. Dock blir jag borta två dagar ifrån skolan, pga studenter. Åh, jag längtar! 

Vi hörs imorgon, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0