Vilken skön söndag!

Nu är jag hemma igen. Vilket varmt och fint väder det har varit ute, riktigt skönt. Jag åkte ifall till Zarah innan, och då fick vi vänta på Samah som även var på väg dit. Så vi gick sedan till affären och handlade mat och så. När vi var tillbaka hos Zarah, så ringde jag mamma och då kunde hon inte komma över till Zarah. Haha, vi ba jaha typ? Så mamma tyckte att vi skulle åka hem till henne istället. Så vi tog med presenterna vi hade köpt till henne och sket i middagen. Men hon blev jätteglad för presenterna också. Så satt vi hemma och pratade om lite grejer och sedan gick jag, Samah & Zarah ut och satte oss i det fina vädret. Alexandra kom även över en stund. Efter en stund, så gick vi bort till affären igen och köpte glass och redbull och efter det så mötte vi Steph och det blev ett jävla låångt tjejsnack! höhö. Trevligt var det ifall och det har varit en skön söndag.

Första juni imorgon och det är en vecka och en halv kvar i skolan. Jag är såå lycklig!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0