Vilken bra dag!

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute på en lång runda mellan Skene och Kinna med Lavi & Cely. När vi hade gått i någon timma, vilket gick jättefort, så gick vi till dagiset och började att gunga och snackade om precis allting. Många skratt blev det och ni är så otroligt bra. Tack för en bra dag, tjejer! Är ju inte ofta vi tre umgås längre, är lite synd. Men vi har så otroligt roligt tillsammans, när vi väl umgås. Nu är jag ifall hemma, hehe. Skall strax tvätta bort sminket och använda mina nya produkter från ACO som jag köpte på apoteket idag. Man måste ju som sagt ta väll hand om sin hud! =) Sedan skall jag ha en mysig kväll med mig själv, TVn och massvis av goda grejer att äta. Jag älskar sådana kvällar, då verkligen ingen är hemma och man bara njuter av tystnaden. Ni får ha det toppen bra, så hörs vi imorgon! Pusshej =)

Har förövrigt insett hur mycket jag har tröttnat på skolan, tackar verkligen gud att det inte är långt kvar på terminen. Hade aldrig stått ut annars, men det är bara att hålla ut, för det är bara tre veckor kvar. Lycka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0