Vilken bra dag!

Hello på er! Nu är jag i Kinna hos Zarah, väntar på att maten skall bli klar så att jag kan äta. Jag har inte ätit frukost, så jag är rätt så hungrig. Well, jag & Samah har ifall varit och köpt Converse skor och en Converse väska till mig. Åh, jag är så nöjd och helt kär i skorna och väskan. Vilket bra köp! Äntligen så slösar jag för en gångskull på något bra. Sedan tog vi bussen till Kinna och mötte upp Zarah & Steph, hyrde filmer och handlade lite. Sedan åkte Samah hem och vi gick vidare hem till Zarah. Jag skall hem senare, blir nog sex bussen ungefär för att det finns ingen annan bra buss. Så skall nog plugga när jag kommer hem eftersom att Lygnevi planerna verkar inte bli av heller. Vi hörs ikväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0