Välkommna!

Åh, jisses vad många det var som hade kikat in i min blogg idag. Känns som att det kommer nya läsare varje dag. Vad trevligt att ni har hittat hit! :)

Jag sitter i sängen och knarkar Sophia Somajo o MGMT låtar. Sjukt bra! Jag skall strax lägga mig o sova, är trött. Men orkar inte lägga mig ändå, är lite keligt! Well, imorgon är det en ny skolvecka o jag fyller år på onsdag. Jag vet inte riktigt varför, men jag längtar väldigt mycket. Tycker det är sjukt roligt och fylla år, hehe! Jag påminde även mina föräldrar om att jag fyllde år på onsdag, ifall de skulle glömma det. Jag fick svaret : Aliaa, vi är fullt medvetna om det, så oroa dej inte! haha, dem glömde faktist min födelsedag förra året. Nej, nu skall jag gå. Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0