Uttråkad...

Jag är så uttråkad, vet inte vad jag skall ta mig till och när man är uttråkad som jag är, så kommer dessa alla tankar och känslor fram. Jag hatar det.. Jag sitter i min & Samahs lägenhet med laptopen och lyssnar på musik. Har försökt och fundera ut vart min kamera ligger, men den är helt borta. Den lyckas alltid komma bort och jag som nästan aldrig använder den heller, typiskt! Får ta och leta efter den lite mer tror jag.

Annars är det inte så mycket jag har och berätta direkt. Längtar bara otroligt mycket tills sommarlovet just nu, kan inte tiden gå lite fortare? Och snart åker Zarah&Steph till Tunisien. Jisses, vad skoj! Jag fattade inte vad jag tänkte på när jag sa att jag inte ville åka med, jag ångrar det så otroligt mycket. Men jag åker ju ifall till Peace and Love. Då kommer jag ifall på andra tankar och de kommer hem tre dagar efter att jag varit i Peace and Love. Känns bra, man får la tänka positivt i detta läget.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0