Sova, sova och sova.

Nu är jag hemma, min kära bror kom och hämtade mig. Ett intressant samtal hade vi även och jag säger bara det som berörde mig mest som han sa " Han förtjänar inte dej om han skall hålla på så. " Det värmde så otroligt mycket och höra honom säga så. Nästan så jag fick tårar.. Tack!! =) Att tala med honom fick mig verkligen att inse hur jävla dum jag har varit. Detta jag skall göra, borde jag ha gjort för ett jävla bra tag sedan. Ibland är det svårt att inse vissa grejer.

Kvällen var ganska chill ändå, men trött är jag verkligen och skall strax lägga mig och sova. Skönt skall det bli! Imorgon blir det plugg och en sväng in till Kinna snabbt. Pusshej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0