SophiaSomajo

Haha, nu har jag kollat klart på Blattefierad med Shan Atci. Han är otroligt rolig! Bra som fan är den o rolig! Nu skall jag sminka mej lite, känner att jag behöver lägga på lite mascara idag. Annars ville mamma o dem att jag skulle med till Borås, igen. Fast jag tror inte att jag skall åka med, stannar hellre kvar hemma. Jag vill ut också, som ni ser så gick det ju inget vidare med pluggandet. haha! Men jag har hela dagen på mig :) Jag skjuter upp saker hela tiden, eller ja, bara när det gäller pluggandet. Har blivit så dålig på det, fy för mig. Betygen sätts ju om ungefär 3-4 veckor. Men vad jag vet, så har vi bara SO, NO, svenska o engelska prov innan dess. Vi har inte fått reda på om vi har några prov mer på denna terminen.  Jag, Amanda och Cely har även våran fördjupningsuppgift som vi skall redovisa om två veckor ungefär. Handlar om kvinnliga präster, vad kyrkan anser om abort osv. Well, snart är det sommarlov så det är bara att stå ut, hehe! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0