Söndagkväll!

Hej på er! Nu har jag precis varit ute en runda med Alexandra. Vi har varit och mött Samah som har gått hem ifrån Kinna. Vi pratade om lite allt möjligt, hehe. Och vet ni vad? Jag fick åka till Peace and Love!! Men både mina föräldrar och Samah&Alexandra sa att jag skulle tänka igenom det riktigt noga så att jag inte ångrar mej. Men jag är rätt så säker på att jag faktist vill åka med, skulle varit as nice och jag har alltid velat gå på någon festival. Jag har kollat artisterna som kommer och jag känner absolut inte till hälften av dem. Har inte ens hört talas om vissa. Men tex, Mandio Diao, Håkan Hellström, The Sounds, Erik Hassle och Lars Winnerbäck är ju ifall de jag har hört och tycker om. Måste nog sätta mej ner en dag när jag har tid och lyssna på de andra artisterna som kommer. Men jag blev så glad när jag hörde att Erik Hassle skulle dit, jag tycker om hans musik jättemycket och favorit låten med honom är ju Hurtful!



Nu skall jag chilla framför tvn och ta det lugnt! Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: Zara

Åh är så glad att du fick åka nu=) Så slipper du vara hemma ensam när jag åker till Tunisien och Samah åker till fetivalen. <3

2009-05-25 @ 13:24:30
URL: http://justlovemyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0