Söndag!

Nu har jag precis varit och mött Zarah. Mamma och pappa bjöd hem henne på middag. Så det blir en familjemiddag idag kan man väl säga, förutom att det bara blir jag, Zarah, mamma & pappa. De andra är lite överallt, en av dem spelar fotbollsmatch, en är hos sin pojkvän och den andra är ute någonstans. Mjo, vi nöjer oss endå! Efter att vi käkat så skall jag, Steph & Zarah ut och käka glass eller någonting, eller ja, dem skall det. Var så längesedan vi var i Skene och umgicks. Blir säkert att vi sätter oss vid Ängskolan också. Men vet ni vad? Jag skall sluta att äta onyttigt från och med idag. Usch, skall verkligen hålla detta också, fast det kan bli lite svårt. Men som sagt, vill man, så kan man! Känner att jag ätit alldeles för mycket onyttigt på sistonde, så nu fan får det vara slut på det! Men grejen är att jag inte blir tjock på magen, det sätter sig liksom överallt förutom magen. Vilket jag tycker är såå onödigt!

Nej, nu ropar mamma! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0