Skön hemmakväll.

Nu är jag, Zarah och Steph här hemma i våran lägenhet. Asså min, Samahs & Zarahs. Vi kunde inte sova i Zarahs lägenhet ikväll, pga tapetsering. Lite synd, men vi har ifall flyttat in allt i hennes lägenhet nu, förutom tvn. Men äsch, det får bli en sista kväll för oss alla tre i denna mysiga lägenhet. Vi kollar på någon film som går på tv, jättebra är den. Har sett den förut, Mord i blodet heter den om jag inte minns fel. Vi skall strax börja laga mat och så har vi massa filmer vi skall kolla på ikväll. Men det får icke bli försent för mig, jag har ju skola imorgon. Buhu! Pusshej

Förövrigt, så har jag börjat använda mina linser med styrka + färg. Det fick bli blått denna gången, älskar dem och färgen passar så bra till min hudfärg + det långa svarta håret. I'm happy!


Jag måste bara säga att jag själv tycker att jag är sjukt snygg på denna bild! höhö :)


Kommentarer
Postat av: Cely

fett snygg äru :)

2009-05-14 @ 16:34:53
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0