Packar förfullt.

Hej på er. Nu håller jag & Zarah på att packa förfullt. Det är bara jag & hon som kan hjälpas åt, Steph kommer även över och hjälper till. Mamma och pappa är i Göteborg, så de kan tyvärr inte hjälpa till, vet inte vart resten av familjen är, hehe. Salem skall ifall hjälpa till att köra grejerna till Kinna sedan och så. Det är inte så mycket kvar som skall packas in, har precis hållt på att lägga in alla grejer som skall ligga i köket, dvs glas, tallrikar och sådant i lådor. Jag har inte hunnit plugga idag heller, damn. Men jag skall nog övernatta hos Zarah ikväll, så jag måste ha med mig mina böcker dit sa mamma & pappa så att jag kunde plugga lite där. Och så har jag skola imorgon också, så de är behövliga. Då är det bussen som gäller att ta imorgon, känns lite ovanligt. Nu kom Steph, skall bara hänga med dom ut och röka på balkongen ( jag röker icke ) och sedan fortsätta lite med packningen. Vi hörs ikväll, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0