Nu är jag tillbaka..

Skulle bara fixa till mitt hår lite, såg inget vidare ut. haha! Gick bort till mamma och de också och då frågade hon genast om jag hade slingat håret? Oskyldig som jag är så fick hon svaret. Nej? haha. Som ni förstår, mamma tycker inte om när jag färgar håret, eftersom att jag har färgat håret så otroligt mycket. Men det var under min färga-håret-blont tid. Och hon är så rädd att jag tappar håret. Men hon tyckte ifall att det var jättesnyggt. Well, thank you mother! :) Nu sitter jag här och knarkar Ken ring låtar. Påmminer om Tunisien väldigt mycket, vi brukade lyssna på Ken Ring låtar när vi var där. Han är väldigt bra faktist! BB Berättelsen & Bryter tystnaden är mina favorit låtar. Nu har jag inget mer o skriva, förutom att kanske senare så skall mamma, pappa & Samah åka till Borås o köpa en ny mobil till henne. Man kanske skall hänga med? Hörs ifall senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0