Jag+Zarah.

Hej på er! Nu har jag och Zarah kommit hem från affären. När vi har tråkigt, så går vi alltid och handlar onödiga grejer. Men det är det värt faktist, haha. Det är ju trots allt fredag! Skall ta och lägga in grejerna i kylskåpet strax. Ikväll skall vi kolla på film, vi har en skräckfilm vi inte har sett än. Den verkar jätteläskig och jag hatar egentligen skräckfilmer, det är hemskt o sitta och kolla på en sådan. Men har man rätt sällskap, så funkar det faktist. hehe! Jag väntar på att mamma skall bli klar med maten också.

Tänka sig att Zarah flyttar i veckan, skall bli så skoj. Vi har diskuterat lite och kommit fram till att jag kommer vara där vääldigt ofta. Imorgon skall vi börja kolla inredningsgrejer och så, skall bli jättekul och är så glad för hennes skull. Det förtjänar hon verkligen! :) Well, misstänker det är ofta man kommer att vara i Kinna nu för tiden.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0