Jag har blivit en buss människa!

Åh gud, jag har åkt buss minst 6 gånger idag och det har varit samma busschaufför varje gång. Lite pinsamt, hehe! Åkte ifall hem vid sex tiden och då fick jag reda på att lillebroshan skulle sova över hos Zarah ikväll. Så jag, Samah och Alexandra gick till Konum och köpte godis och sedan åkte vi in till Kinna. Mötte upp lillebroshan & Zarah, köpte lite mer mums grejer tills ikväll. Vi skall kolla film här! =) Fast Samah skall sedan till sin pojkvän och Alexandra skall åka hem. Så inatt sover jag, Zarah, Steph & lillebroshan här. Skall bli mysigt, första gången han sover här och han är överlycklig! Han är ju så söööt!

Imorgon är det en dag jag längtar tills. Vi skall till systemet, skall även försöka att hitta och köpa något snyggt att ha på sig sedan på kvällen då vi skall till min halvsyster Alexandras pojkvän, eftersom att han fyller år så det skall firas. Sedan skall man fixa sig och massa. Åh, längtar! hehe. Hoppas på en bra kväll, men det tror jag att det kommer bli ändå.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0