Jag fyller år imorgon!

Jag kan inte riktigt fatta det, hehe. Jag fyller ju bara 15 år, men för mig är det faktist stort att fylla 15 år. Åh, tänka sig hur stort det är för mig när jag fyller 18 då. höhö! Nej, men jag är faktist jätteglad över det. Äntligen! Har längtat sedan i somras efter denna dag och nu är den äntligen snart här. Minns när jag sa " Åh, det är fleeera månader kvar tills jag fyller år " och det känns som att jag sa sådär för ungefär en vecka sedan! Fy, vad tiden går fort! Hela min fjortisperiod är över nu.. ha ha ha, * skoja * ... Jag var allvarlig med mitt skämt =)

Well, jag sitter ifall och sjunger till MGMT, i väntan på att Zarah skall komma ur duschen och klä på sig. Jag pluggar imellan, tar paus från mitt sjungande då och då. haha! :)

Jag efterlyser även min mobiltelefon, ingen aning om vart jag lagt den? Blää och så tappade jag den idag också, glaset har ifall inte gått sönder än, thank god! Med andra ord, hela telefonen pajar ifall glaset går sönder.

Vi hörs ikväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0