I'm back!

Det var en trevlig middag, med snack om precis allting. Skönt och kunna ha en sådan relation till sina föräldrar tycker jag, då man nästan kan prata om allting med dom. Men endå är det alltid mammor som brukar förstå en mer än pappor, men min pappa börjar att komma igång nu och förstår mig nu ännu mer. Jag älskar mina föräldrar, de är helt fantastiska!

Jag pratade med dem om Peace and Love och de skulle tänka på saken. Men det lät väldigt positivt, så det är bara att hoppas. Förstår inte vad det är som hindrar dem egentligen, men tanken av att jag faktist bara är 15 år och skall på festival, får dem nog att tveka lite! Men jag hoppas ifall, men skulle inte bli besviken ifall dem inte skulle vilja att jag åkte. Men då skall jag ha en bra förklaring av dem och då hoppas jag att jag förstår varför dem inte vill att jag skall åka.

Nu skall jag plugga lite mer innan vi går ut! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0