I Borås hos underbara E.

Hej på er! Sitter i Borås just nu med Edina, Zarah & Steph. Vi har shoppt, fikat, spelat, prövat kläder och fixat naglarna osv. Första gången jag är i Edinas lägenhet, fyfan vad fin den är. Liten o mysig, ni skall se hennes fiskar. hehe! Vi skulle egentligen ta bussen hem vid tio, men Salem & Carlos kommer och hämtar oss snart. De skulle kolla klart på en match bara. Börjar bli lite trött, fy.. Känns som att jag bara vill hem o sova, men det dröjer ett litet tag till. Jag har ifall haft en bra födelsedag ifall.

Åh, det är en underbar känsla när man bara råkar träffa på sitt ex o börjar snacka om det gamla. Idag var det en ren slump att han ringde och dök upp på min födelsedag, men fy vad glad jag blev!! Vi är ju ändå vänner o jag uppskattar verkligen att han kom ihåg det.

Vi hörs imorgon, pusshej!

Kommentarer
Postat av: J

Gratulerar på födelsedagen =)

2009-05-06 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0