Hemma nu!

Hello på er. Nu är jag hemma, eller ah kom hem för någon timma sedan. Har varit med Alex & Samah. Skall strax sätta mig i mitt rum och plugga aset av mig. Åh, jag har verkligen försökt att plugga, men endå känns det som att jag inte fattar någonting och ingenting vill liksom fastna i huvudet och provet är redan imorgon. VIlken jävla panik asså, åh. Well, jag har köpt massa redbull ifall, så får la sitta uppe hela natten om det är så. Jag förstår inte varför man sätter prov på en måndag? Ifall, går tre dagar i skolan denna veckan, skönt. Sedan är det Göteborg, Liseberg, Lygnevi och sådant som gäller. Vad underbart, jag längtar! Vi hörs imorgon, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0