Hemma igen!

Tog en paus i pluggandet innan och gick ut lite med Samah & Alexandra. Det var skönt, blev lite basket. Hade med mej en lapp, så blev lite pluggande ute också. Åh, jag får så ont i huvudet av allt pluggandet, seriöst. Tar död på mig. Men skönt och bara få gjort provet imorgon, har bara ett prov kvar efter det. Jag skall sätta igång med pluggandet strax fram till klockan nio, då jag skall kolla på en film som går på Tv. Har velat se den ett bra tag nu. Annars har det varit en bra dag med jättefint väder, synd dock att man inte spenderat hela dagen ute. Typiskt att jag alltid har plugg när det är fint väder ute, men jag skall nog inte klaga. Jag längtar till sommaren nu, jag har tre grejer som jag ser fram emot just nu! =)

Mina föräldrar åker bort på torsdag eftermiddag och kommer hem på lördagkväll. Ensam hemma med Salem & Samah. Härligt är det, för Samah kommer knappt att vara hemma, så det blir skönt.

Vi hörs imorgon, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0