Hemma hos Zarah.

Hej på er! Nu sitter jag och Steph hemma hos Zarah i Kinna. Vi har möblerat om och gjort det jättefint i lägenheten. Vi var och handlade massa mat innan också, så vi håller just nu på att laga mat. Åh, skall bli så mysigt! Vi håller även på att dricka och så har vi massa bra filmer vi skall kolla på. Jag vet dock inte än om jag skall sova hemma eller borta ikväll, men det återstår och se inatt om Salem eller pappa vill hämta mig, hehe. Men ni får ha en super kväll, så hörs vi imorgon. Kommer dock bli mindre bloggande då min dator hemma cpar då och då. Men jag har ju tillgång till andra datorer hemma, så jag skall försöka att blogga så fort jag hinner och har en ledig dator. Puss på er sålänge!'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0