Hej på er!

Nu är jag hemma, eller ah jag kom hem för någon timma sedan. Nu sitter jag här och väntar på att Fredagen den 13:de skall börja. Är lite små trött, men ändå inte och jag är väldigt glad. Förövrigt, så har vi inga möbler i min & Samahs lägenhet. Mamma och pappa bestämde sig för att slänga allting och handla nytt. Jag blev väldigt förvånad när jag kom hem och såg hur tomt det var. Dom har till och med slängt sängarna och vi får nya i veckan. Så antar att det blir att sova på soffan tills dess. I mitt rum så har jag en soffa och Tvn och i Samahs rum så är det absolut inga möbler alls. Well, jag klagar ifall inte, nya möbler och ny säng! Kan inte bli bättre, hehe.

Jag är så glad, det var länge sedan man kände en sådan här känsla. Lycklig! =) Åh, hehe.
Vi hörs imorgon, puss på er!



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för kommentaren :D

Väldigt bar passa du i blåa ögon btw :)

2009-05-19 @ 17:33:14
URL: http://beeesthardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0