.......

Kollar Ugly Betty just nu, usch vad det är tråkigt. Har redan sett det avsnittet, typiskt. Jag tänkte faktist röja undan lite i mitt rum, ligger kläder i sängen o i soffan. Ser inget vidare snyggt ut. Ligger massa burkar redbull på mitt TV bord också. Jag förstår verkligen inte, skall ändå bli skönt nu när Zarah flyttar hemifrån pga att Samah nästan aldrig är hemma heller. Vilket betyder, jag kommer att vara ensam hemma i våran lägenhet mycket oftare nu. Gött! Och det blir inte så stökigt heller, underbart. Zarah fick sig även köpt en ny Plasma TV igår. Den är så jäävla stor, gudars. Jag vill också ha en ny sa jag genast till pappa, jag menar .. ifall han kan köpa en till Zarah, så kan han köpa en till mig också. haha! Fick svaret, försök att byta din tv mot hennes. Jag ba ööh, tror du själv på det? Pappa : " ha ha, nej! "

Jag försökte ifall, hehe.



Jag har 24 skoldagar kvar, jag fattar det knappt själv. Jag räknade inte med helgerna o dessa dagar då vi har ledigt från skolan, för det räknas ju inte som skoldagar. Snart är sommaren här och jag kan inte mer än att längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0