En skön tisdagskväll.

Vilken skön tisdagskväll det har varit. Både Desperate housewives och Christine har visats på TV. Så sjukt jävla bra! Just nu går Brothers and Sisters på tv, vilket också är bra. Men är inte så särskilt insatt i det heller. Well, nu har jag blivit piggare än vad jag var förut. Men jag skall endå försöka att lägga mig snart och hoppas på att jag faktist somnar ikväll. Fan, har haft svårt för och somna de senaste dagarna. Det är så störande, fyfan.
 
Imorgon skall jag försöka att plugga då jag har både prov på fredag och måndag. Men allt detta med att Zarah flyttar ut imorgon och man vill ju självklart hjälpa till osv. Men jag kom fram till att jag nog bara skall vara hemma imorgon och försöka fokusera lite på pluggandet. Skall nog gå bra! Och, när Zarah flyttar ut imorgon, förhoppningsvis så kan hon börja att sova i lägenheten imorgon, så är det även ett problem då jag & Samah måste fundera ut vad vi skall göra med Zarahs rum. Hon skall ha kvar alla möbler, förutom sängen. Möblera om kanske? Låter lockande. Skall även bli en rejäl städning här i lägenheten när hon flyttar ut imorgon. Ni vill inte veta hur det ser ut i lägenheten, nu när det ligger flyttlådor lite överallt. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0