En skön söndag..

Hej på er! Efter mitt sista inlägg innan, så gav jag upp det där med att gå ut o spela basket. Jag satt i mitt rum och kollade runt och kände att det behövdes städa. Jag tror minsann att jag har städat mitt rum runt fem gånger på få veckor. Jag förstår verkligen inte hur det kan bli så stökigt? Fyfan! Ifall, jag städade rummet först, slängde grejer jag inte behövde, samlade ihop alla smycken och la det på ett ställe, alla dvd-skivor fick även läggas på ett ställe. Jag flyttade på DVDn också. La alla mina böcker på skrivbordet osv. Jag ville faktist flytta på min plasma tv, men eftersom att den inte går och ha någon annan stans i rummet, så var den tvungen att stå kvar där den gör. Suck! Men anyway, sedan när jag hade röjt undan allt, så fick jag för mig att möblera om i mitt rum. Sängen, nattduksbordet o soffan ligger på helt andra ställen nu. Gött och nu ser rummet ännu större ut! Min spegel / sminkhörnan fick ligga kvar där den alltid ligger. Hängde upp min James Dean tavla också, eller ja det är Samahs egentligen, men jag vet att det inte gör något för henne. Hehe! Och mitt rum blev så fint, Steph du kommer bli förvånad! ;) Sedan fixade jag i badrummet, la in lite nya inredningsgrejer och så. Blev fint där också! Åh, jag är duktig..

Fixade iordning vårat skoställ också, la undan alla skor vi inte använder förtilfället och ställde upp de som vi verkligen använder. Blev en hel del, men allt fick plats som tur va! Har rensat i kylskåpet också, haha. När jag väl börjar städa, så går det knappt att få mig att sluta. Men jag är tydligen den ända som bryr sig om hur det ser ut i våran lägenhet, av mig, Zarah och Samah.

Nu skall jag strax ut och spela basket. Vi hörs ikväll! Pusshej :)

Kommentarer
Postat av: stephanie

Hahah i cant wait att se erat rum nu hahah =P skall z också spela =P haha

2009-05-03 @ 19:44:36
URL: http://lastephanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0