Då var söndagen över.

Det har varit en bra dag, trots att det har varit söndag och då är jag oftast deppig. hehe, men inte idag. Tur det! Som sagt, vi spelade ju basket innan. Jag & Zarah gick ut och sköt lite, tills vi ser pappa som hade varit i affären och handlat lägga ner grejerna på gräsmattan och började att spela med oss. Han är jävla grym på att skjuta, träffar ju hela tiden. Sedan efter en stund så kom ifall Steph och då ville pappa att vi skulle köra match. Han bestämde att det skulle vara jag & han mot Steph & Zarah. Och gissa vem som vann? Jo, jag & pappa ;) Vi är grymma tillsammans! haha. Damn, jag, Zarah & Steph blev helt trötta efter ett tag och pappa bara pushade oss. Han har bra kondition och skall vi gemföra den med min, Zarahs och Stephs så är det inget vidare. Men jävla kul var det! Sedan skulle vi ut och gå, orkade inte hänga med, men tillslut så pallrade jag mitt arsle med en stund ändå, men vände sedan hem för att möta upp Alex & Samah. Och nu sitter jag hemma och kollar på någon film som går på 3an. Verkar tråkig faktist, hehe. Jag hittade två basketbollar hemma innan, men fanns ingen jävla luft i dem, så måste pumpa upp dem imorgon! Fick tanken av ba " vad i helvete har vi det för? " Sedan kom jag på att Samah spelade ju basket förr, höhö. Tummen upp för att man har en snäll granne ;)

Vi hörs imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0