Äntligen hemma..

Åh, hej på er. Vad underbart skönt det är att vara hemma just nu, hehe. Åkte som sagt in till Kinna innan, köpte tights och locktång. Jag hittade äntligen tightsen som jag har velat ha såå länge. Thank god! Sedan så gick vi till Zarahs lägenhet och kollade lite. Efter någon timma så ringde jag upp Julia & kollade om hon kunde hämta mig, så att vi kunde åka till tjejföreningen tillsammans. Snäll som hon är, så gjorde hon det och vi tankade moppen samtidigt. Det var jävla komplicerat, haha. Men det funkade tillslut så åkte vi till tjejföreningen. Var inte alls där länge, då de andra skulle åka till MC och äta, men jag hade redan ätit innan dess så jag orkade faktist inte åka med. Ringde Salem, så han & Jeff kom och hämtade mig. De släppte av mej vid Hemmakväll för att jag skulle hyra film, då jag får ett samtal av självaste Jonelia. Blev jätteförvånad faktist, hehe. Men hon ville ifall komma ner till Skene och kollade ifall vi kunde umgås, självklart sa jag! hehe. Så ringde upp Cely och mötte upp henne, sedan mötte vi Jonelia. Satt vid dagiset, chillade, skrattade o åt godis. Well, det har varit en ganska bra dag, är dock jävla trött. Jag skulle faktist hem direkt efter att jag varit i Kinna och skita i tjejföreningen för att plugga, men nej självklart så skippade jag pluggandet. Lite dumt av mej, men tur att jag pluggade tidigare på dagen ifall. Nu skall jag kolla på Patrik 1,5 , har velat se den filmen jättelänge!! Hörs imorgon, då planerna är satta för dagen/kvällen! Lovely. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0