090527

Hej! Slutade vid tio över ett idag, så sjukt underbart. Idag hade vi ifall handikappsdagen. Det var inte så roligt, men när vi hade föreläsning så var det otroligt skoj. Gick inte och hålla sig för skratt. Och killen som föreläste var så otroligt bra och vi pratade om Kvinnomisshandel också. Jag kunde inte med och hålla käften och sa som jag tyckte. Han frågade frågor och ingen annan räckte upp handen, så jag gjorde det tillslut och tänka sig att smart som jag är så förklarade jag mig och sa vad jag tyckte. Och han höll med mig och sa att det var otroligt bra sagt och att det är sant! Blev lite glad, höhö. Det var dagens höjdpunkt att ha föreläsning, allt annat var tråkigt.

Annars gör jag inte så mycket, sitter bara här och torskar på datorn. Vet inte vad jag skall göra, funderar på att sova, men känns lite onödigt om jag skall iväg till Zarah senare. Vi får se! Jag har bara lite mascara på mig idag, vilket känns så underbart. Fan vad snygg man kan vara med lite smink och se naturlig ut! Hmm, bör nog testa det framöver.

Jaja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0